tisdag, april 27, 2010

Saker blir gjorda

Jag har fått in lite rutin på att göra saker igen, viktiga saker alltså. Har sagt upp min lägenhet, skrivit kontrakt på nya lägenheten, betalat räkningar för 2500:- och då har inte hyran dragits än, tvättat, ringt samtal, fyllt i mina veckokort till DBT:n, postat brev, hämtat ut meds, tjatat om ny läkartid, handlat nödvändiga saker, städat och stökat ner igen. Det är väl dags att städa igen då. Svettas fortfarande av den outhärdliga värmen vinterjackan och släpandet på påsar genom stan frammanade. Det är inte vinter längre, och det känns. Jag har klippt lugg igen och det är ljust om dagarna. Men nätterna fortsätter att jaga mig. Igår var det dock migränen som höll mig sömnlös ända tills jag nästa dag fick näsblod och huvudvärken släppte helt mystiskt. Idag har jag köpt huvudvärkstabletter. Hit me, you can't hurt me!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är jätteduktig älskling! Ska bli kul att flytta också! Puss

 
  • src="http://www.bloggtoppen.se/tracker.php?do=in&id=52527"