måndag, oktober 19, 2009

Tar jag sönder allt i min väg?

Svar: ja. Men måste den oskyldiga datorn också bli glapp?! Har inte kunnat utföra mina dagliga facebooksaker eller något annat alls för den delen. Känns isolerat. Men sitter hos Annie nu och ska sna snart (avbrott: fast nu gallskriker hon och jag fick brutalt mörda en GIGANTISK spindel vid hennes badrum!!)... ja, snart gå och se om det går att laga min dator så allt blir normalt igen. Vore ju lite skönt, nu när räkningarna rasar in och kontot står på minus 193:-!! *Suck*

Need some rest, men kan inte sova heller. Dumma psyk är sega med mina mediciner, om de ens är medvetna om att en flicka inte lyckas sova mer än 2-3 timmar varannan dag och sakta men säkert rasar. Glöm telefonsamtal, man måste ta det personligen, påtvinga sig de lömska ormarna... Som om jag orkar det?

Inga kommentarer:

 
  • src="http://www.bloggtoppen.se/tracker.php?do=in&id=52527"