torsdag, oktober 08, 2009

Onödigt internetpillande och vad tiden går ifrån mig

Fördriver tiden med att pilla med ALLA inställningar i alla olika gadgets jag kan hitta... tillslut blir det för mycket. Technical overload och hotande bluesceen. Men jag måste. Mer, mer, mer. Nästa sak, mer inställningar, fixa, fixa. Fast det är kul så länge ingenting annat existerar. Sen kommer uppvaknandet om meningslösheten med allt fixande. Vad har jag åstadkommit ikväll förutom verklighetsflykt? Nä, det får räcka nu, motivationen går neråt som en anorektiker som just blivit kallad "lite mullig". Mycket snabbt, alltså. Kanske skriver mer sen.


Sjukt sugen på att pierca mig igen.... en sån här lockar, men ögonlocket (no pun intended) mår nog inte så bra av det. Men det måste vara något roligt, något unikt, något som gör mig till en egen person som inte är som alla andra. Skaffat piercingnål så bara att bestämma sig vart nu då....



Inga kommentarer:

 
  • src="http://www.bloggtoppen.se/tracker.php?do=in&id=52527"