måndag, november 02, 2009

Allt gick så himla fel

Jag ber om ursäkt till alla jag sårat genom att dra in i min kaos-värld. Särskilt vissa som vet vilka de är. Står inte ut med den där sidan av mig längre, och när jag skadar de jag älskar mest blir det så himla tydligt. Jag orkar inte med det livet mer, det rakt igenom desttruktiva som alltid har en fot in i psykosen. Jag måste förändra mig, rejält. Men jag behöver hjälp för det. Borde jag bli sjukskriven, sluta plugga (=bli av med lägenheten) och fokusera på att må bra? Jag vet inte, kan inte välja nåt själv.

Ibland är jag för sjuk för att få hjälp, ibland för sjuk. Men jag är alltid jobbig nu, och det är jobbigt för mig också. Även om det kanske inte verkar så. Självhat i sin renaste form.

1 kommentar:

annieellen - ett maskrosbarn sa...

Gumman, du måste ha hjälp nu och du vet att jag finns här om du bara försöööker... Många kramar!

 
  • src="http://www.bloggtoppen.se/tracker.php?do=in&id=52527"