onsdag, november 11, 2009

Just a minute while a reinvent myself

Lyssnar på gamla Red Hot Chilipepperslåtar som rubriken kanske avslöjar om man gillar dem såpass att man hört mer än de låtar av dem som spelats på radio. Än en gång sitter jag och kämpar med att få vardagliga saker gjorda. Än en gång är jag som en parasit på de jag älskar, än en gång känner jag hur höstens mörker kväver mig, eller det som finns kvar av mig nu. Jag är kaos och ingenting funkar som det ska. Jag kan inte ens göra de enklaste saker som att klä på mig på morgonen utan att spendera minst 1 timme med att förbereda mig och verkligen försöka få det gjort. Jag kan verka passiv utåt men jag kämpar mer än jag tror någon förstår. Hela tiden. Och känner mig värdelös för jag vet att jag kan så mycket mer. Ge mig en minut bara, eller en timme, jag kan bli bättre.

Inga kommentarer:

 
  • src="http://www.bloggtoppen.se/tracker.php?do=in&id=52527"