onsdag, november 25, 2009

Vlogg - Liten update om vad jag håller på med, egentligen ^^ (inget...)

Sådär, första inlägget på många, många dagar. Saker börjar nog ljusna lite, men det är en lång väg tills jag är ikapp med allt man ska, borde, måste göra. Dirketuppladdat på Youtube så tar slut lite plötsligt (man måste visst sitta ett tag och kolla in i kameran och vänta när man spelat in färdigt... heh. Gud så "skimmrande" och fröken-sverige jag såg ut på filmen. Skenet kan bedra. Som vanligt blir det inte av att lägga upp vlogg fören jag är hemma hos min bästa vän Annieellen som jag (suprise suprise!) sitter hos nu och ger er denna smått konstiga videon, enjoy!





....Och just det, tvätten!!
Ska
fixa det nu. Yey, rena kläder igen ^^

2 kommentarer:

Ylva sa...

Vad fin du är Esther! Skönt med ny dator.. Hoppas allt går bra i plugget :)
Kram

BorderBreaker sa...

Tack så mycket Ylva, ska försöka ta tag i pluggandet nu med! Hoppas allt går bra för dig också, kramar!

 
  • src="http://www.bloggtoppen.se/tracker.php?do=in&id=52527"