torsdag, december 17, 2009

Inte rent spel av en man inom psykvården

Har varit på läkarbesöket i måndags och sedan dess försökt smälta det och lägga upp en videoblogg om hur sjukt illa behandlad jag kände mig när det slutade med att vi bråkade och skrek och kastade det ena giftiga ordet efter det andra mot varandra. Allt jag egentligen gjorde var att ifrågasätta honom, och han förändras helt! Spelade in en 9 min lång vlogg där jag berättade allt, men så hänger sig internet (helt utan varningstecken, men det är ju så det brukar vara) och den försvinner helt! Då orkar jag inte. Jag orkade gå till läkaren och berätta allt, allt, och han beter sig så arrogant nedlåtande att jag tillslut sa att jag diskuterat med andra av hans patienter om han ens existerar eftersom han aldrig är tillgänglig, och han säger något i stil med "Skulle inte JAG finnas? Du är ju inte riktigt funtad i huvudet du!" och jag svarar med "NEJ, det är därför jag är här!!". Den tonen håller resten av samtalet som avslutas med att jag blir utkörd och säger "Nu hatar du säkert mig", varpå han svarar att "Nej, det har jag inte tid med, tror du inte jag har viktigare saker att göra? Hah!"


Har jag redan skrivit ett inlägg om det här?? Fick en skum känsla av att jag upprepar saker, men chansar och publicerar det direkt ändå. You gotta live a little!

2 kommentarer:

Nettish sa...

Helt sjukt! Får han ens lov att bete sig på det där sättet?

Wiktoria sa...

Så INTE okej det kan bli :C

 
  • src="http://www.bloggtoppen.se/tracker.php?do=in&id=52527"