torsdag, december 03, 2009

Vlogg - De ringde från psyk, i nästa sekund var de här och hämtade mig

Lyckades i all hast få till en vlogg för att säga hejdå eftersom jag trodde att nu låser de in mig för evigt. Men till min förvåning var det underbart trevlig personal som för en gång skull hjälpte mig! Fick prata med läkare som verkligen inte var som läkarna där brukar vara, hon fixade remiss, tillfälliga meds för jag har tydligen varit felmedicinerad så de ska skynda på min läkartid hos läkaren jag haft i snart ett år och fortfarande inte träffat!
Jag var negativt inställd men tack vare läkaren, sjuksköterskan G och framförallt kuratorn M blev det en bra upplevelse som för en gångs skull fick mig att, ja, må lite bättre.

Här kommer filmen jag spelade in precis när vi skulle åka:

2 kommentarer:

annieellen - ett maskrosbarn sa...

Jag älskar dig!! <3 <3 <3

thomas sa...

Glöm inte att skicka med en länk till detta i din CV den dag du år bättre - Pappa

 
  • src="http://www.bloggtoppen.se/tracker.php?do=in&id=52527"