fredag, januari 08, 2010

Videoblogg med mycket tystnad men tankarna snurrar

Ville spela in en videoblogg igen för jag bara förtränger och förtränger det som gnager, men verkar inte kunna prata fritt här heller. Inte helt konstigt egentligen, med tanke på att det är privata saker och jag försöker klara mig genom det, vilket jag kommer göra med hjälp av de som bryr sig och orkar ställa upp, ni är guld värda och alldeles för få!


Prenumerera på mer patetiskt pladder på YouTube?
Varning, så fort ni trycker på länken blir ni prenumeranter, stay awaaaaay om du inte vill bli destroyed. Eller Desthroid som mitt namn blir om man fattar sånt med ord.

Jag är en cynisk tant med smala ihopknipna läppar idag, take that!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du verkar ha det rätt tufft, med sjukvården o det andra som du inte pratar om.

Hoppas att saker o ting ordnar upp sig för dig. Kämpa!

Värme!

Allt gott!

/Magnus

 
  • src="http://www.bloggtoppen.se/tracker.php?do=in&id=52527"