lördag, juli 10, 2010

Sporadisk inspiration

Har så mycket att skriva, egentligen. Så mycket att inläggen skrivs dygnet runt i mitt huvud och aldrig känns relevanta nog att lägga tid på att dokumentera på internet i efterhand. (Trots min smått histrioniska tendens) Dessutom är det jag tänkt ofta inaktuellt bara sekunden efter, det här också, antagligen, förmodligen.

Mer konkret är det snart dags för inflyttningsfesten, och mysfaktorn gick i taket på ett positivt sätt när två underbara katter flyttade in. Och pengarna har tagit slut igen och min familj har ställt upp till 100% igen, och jag skriver listor och kryssar av, slumpmässig effektivitet precis som min sporadiska inspiration. Förälskar mig i livet, förvirrar det med stress, förändrar hur jag tänker och förkastar det för lätt.

Här ville jag ha en bild men då behövs en kabel till mobilen och det här inlägget glöms bort.

SUBMIT

Inga kommentarer:

 
  • src="http://www.bloggtoppen.se/tracker.php?do=in&id=52527"